Klachten

Wij stellen het op prijs dat u de moeite neemt of hebt genomen om uw ervaringen met Scenic Travel / Ronald Franken – ReisCreaties te delen. Hierdoor worden wij in de gelegenheid gesteld om samen met onze partners/reisorganisaties de kwaliteit van de producten en onze dienstverlening verder te verbeteren.

Klachten over de uitvoering van uw reis

Wat te doen tijdens de reis?
Wanneer u op de bestemming een klacht hebt, is het belangrijk dat u dit ter plaatse bij onze partner, de hotelier of bij de reisleiding meldt. Kunt u hen niet bereiken, dan pas schakelt u agentschap / reisorganisatie (zie reisbescheiden) of Scenic Travel in Nederland in. Het telefoonnummer kunt u terug vinden in uw reisbescheiden. Volgens de ANVR-reisvoorwaarden, artikel 17, dient u de partner en Scenic Travel in de gelegenheid stellen om de klacht op te lossen of te verhelpen.

Mocht de situatie ter plaatse toch niet naar tevredenheid worden opgelost en aanleiding geven tot een klacht, dan meld u dit bij de partner, reisleiding, reisorganisatie  of Scenic Travel. Het is noodzakelijk om uw klacht te melden en op papier te zetten bij de reisleiding, partner. U dient de klacht direct na thuiskomst bij Scenic Travel in te dienen.

Klachten die op de bestemming niet zijn gemeld en waar geen klachtenrapport van is opgemaakt worden in Nederland niet (of in de meeste gevallen niet) in behandeling genomen door Scenic Travel. Tevens worden hiervoor geen vergoedingen toegekend.

Wat te doen na terugkomst van uw reis?
U klacht dient uiterlijk 1 maand na afloop van uw reis schriftelijk aan ons kenbaar gemaakt te worden. Wij nemen de klacht in behandeling en zullen deze voorleggen aan de desbetreffende partner/organisatie om tot een correcte afhandeling te komen. Wij verwachten u binnen enkele weken een reactie te kunnen geven. Wij verzoeken u om bij correspondentie de correcte naam waaronder u uw reis hebt geboekt en het boekingsnummer te vermelden.

U kunt uw klacht sturen naar:
Ronald Franken – ReisCreaties / Scenic Travel
Met vermelding van “klacht”
Vasariruimte 28
2728 NP Zoetermeer

Tips of suggesties?
Elke klacht is voor ons een kans om de kwaliteit, service en afhandeling te verbeteren. Mocht u een tip, idee en/of suggestie hebben waardoor wij u beter van dienst kunnen zijn dan horen wij dat graag.

Reacties kunnen niet achtergelaten worden op dit moment.